Pilih, bayar dan tunggu buku sampai ke rumah anda!

+601158381349

Senjata Iblis # (Z20)

HARGA: RM29.90

Berat | 0.415kg
  • Kuantiti: 4
  • Produk SKU: 9789672394433
Qty
Penghantaran

Tajuk: Senjata Iblis #
ISBN: 9789672394433
Penerbit: Karya Publika
Penulis: Nurhayati Ishak, Loki Daechwita, Rashid Salim
Tahun Terbitan: 2024
Muka Surat: 538
Halaman: Hitam Putih
Format: Paperback
Berat (kg): 0.415kg
Dimensi (cm): 18cm x 11cm x 2.5cm
 
SINOPSIS
Puaka Kerambit - Nurhayati Ishak
Anding -"Roarrrr!!!" makhluk itu membuka mulut luas-luas mengeluarkan suaranya yang sangat kuat. Bergema seluruh alam hutan. Kerambit di tangan Anding terus dihayun. Sipi-sipi kerambit di tangannya mengenai kulit pipi makhluk itu. Ia mengaum dengan kuat menampakkan gigi taringnya yang panjang. Gerakannya bermula. Ia menerkam ke arah Anding membuatkan tubuh Anding tersandar ke batang pokok.
 
Riska - "Datang kepada aku kalau kau inginkan aku."
 
Keris Pawang Hitam - Loki Daechwita
"Masakan keris dapat memberikan aku kemewahan..." riak wajah Lokman seperti tidak percaya. Senyuman sinis seakan mengejek mula terukir di bibirnya.
 
"Keris itu akan ku tusuk di atas kuburan wanita yang mati dibunuh! Kau akan merasai kekayaan usai selesai upacaraku" Tok Pawang Hitam bersuara tegas, sambil matanya melirik pada Lokman yang sudah pucat lesi mendengar penjelasannya.
 
Damping Kesumat - Rashid Salim
"Angkara dengki? Khianat?"
 
 
"Siapa yang sanggup buat saya begini?" - Zul Haris.
 
Zul Haris berasa sangat kecewa terhadap apa yang diusahakan selama ini hampir musnah. Sungguh dia tidak tahu, kerana dalam diam ada yang berniat jahat terhadapnya. "Saya ada kenal seorang ini, cuba ikhtiar dulu, mana tahu mungkin boleh selesaikan masalah awak," - Fiza
 
Dari situ Zul Haris mula rasa terkesan. Ketenangannya seperti diragut dek rasa ingin tahu. Namun, tanpa dia sedar sebenarnya ada sesuatu telah terjadi ke atas dirinya yang membawa kepada perubahan yang begitu dahsyat.