Pilih, bayar dan tunggu buku sampai ke rumah anda!

+601158381349

Bukan Sekadar Cinta: Realiti Alam Perkahwinan (Buku 2) #(L74)

HARGA: RM40.00

Berat | 0.366kg
  • Kuantiti: 0
  • Produk SKU: 9789671951811
Qty
Penghantaran

Tajuk: Bukan Sekadar Cinta: Realiti Alam Perkahwinan (Buku 2)

ISBN: 
9789671951811

Penerbit: Soul Power Consultancy & Services

Penulis: Fadzli Aziz

Muka Surat: 264

Halaman: Berwarna

Berat (Kg): 0.366 kg

Tahun Terbit: 2021

Format: Paperback

Dimensi (Cm): 21cm x 14.8cm x 1.5cm

 

Sinopsis

 

"Setelah membaca 2 buku yang dihasilkan ini, saya melihat isinya snagat baik dan tidak terlalu berta untuk difahami, dan paling penting ianya sampai kepada pembaca dengan berkesan in shaa Allah.

"Kena faham karakter lelaki. Terkadang lelaki diam sebab ada masalah. Masalah tu bukan sebab kita pun. Tetapi disebabkan lelaki, dia nak selesai masalah, dia akan masuk ke gua dia sendiri untuk stabilkan emosi." Ini sedikit sedutan daripada buku yang dihasilkan. Banyak konflik rumahtangga berlaku disebabkan ketidakfahaman tentang karakter lelaki dan wanita. Saya melihat buku ini sangat-sangatlah baik untuk dimiliki untuk sama-sama belajar mengenali pasangan kita. Wallahu a'lam" - Imam Muda Hassan, Pendakwah Selebriti

 

"Buku ini pengisian memang padu betul. Serius. Memang kitab pernikahan yang sangat saya rekomen kan kepada pasangan yang baru nak berkahwin dan yang dah lama berkahwin, wajib baca buku ini." - Ustaz Abu Hurairah (Tatabu), The Solusi

 

"Dalam kita mencari jawapan kepada persoalan ujian kehidupan, terutama ujian rumahtangga, kita suka merujuk kepada panduan. Tips sana, tips sini. Kalau ada kita suka untuk ambil tahu dan mana yang sesuai kita akan praktis. Iya, demi supaya rumahtangga kita baik-baik sahaja. Saya secara peribadi kadang begitu juga. Suka mencari panduan. Sebab kita akan berdepan dengan ujian setiap hari.

Buku yang ditulis oleh sahabat baik saya, tuan Fadzil Aziz ini sangat saya suka. Sebab dalam buku ini ada limpahan tips dan panduan rupanya. Tersusun pula dalam bentuk senarai nombor yang mudah kita faham. Membuatkan kita senang juga untuk amalkan. Gaya bahasa yang terus dan jujur. Sesuai untuk kita kongsi bersama dengan pasangan. Dan, kalau pun bukan untuk rumahtangga, boleh kita jadikan panduan untuk kehidupan kita secara peribadi.

Terima kasih tuan Fadzil Aziz atas penerbitan buku yang sangat bermanfaat ini." - Firdaus Mokhtar, The Solusi