Pilih, bayar dan tunggu buku sampai ke rumah anda!

+601158381349

Celik Mata Hati(Q14)

HARGA: RM25.00

Berat | 0.320kg
  • Kuantiti: 0
  • Produk SKU: 9789830978055
Qty
Penghantaran

SINOPSIS

Di tengah-tengah kemelut hidup yang maha dahsyat ini, masih ramai yang lebih prihatin dan lebih berminat dengan tentang gajet-gajet teknologi berbanding persoalan hati. 

Betapa ramai manusia yang lebih serius untuk servis keretanya berbanding ‘servis’ hatinya. Kereta dicuci, ditukar dan dihias dengan pelbagai aksesori sedangkan jiwa, fikiran dan emosi terbiar kotor dan berkarat. 

Justeru, tidak hairanlah mengapa ramai manusia umpama kereta rosak yang sedang terhincut-hincut dalam perjalanan hidup yang penuh cabaran ini.

Manusia seharusnya tidak terkapa-kapa dengan pelbagai soalan tanpa jawapan. Buku ini ditulis atas dorongan ingin melihat Islam kembali menjadi cara hidup, bukan semata-mata cara mati.

Buku ini akan memperlihatkan keterkaitan (linkage) yang kukuh antara hubungan dengan Allah dan manusia, ibadah dengan kerja, laba dengan pahala, material dengan spiritual, dunia dengan akhirat.

Insya-Allah, buku pertama dalam Modul Mukmin Profesional ini akan memfokus kepada Mukmin Profesional, Hidup Cemerlang dengan Memberi, Erti Kecemerlangan Dunia dan Akhirat, Sikap Positif Penentu Kejayaan dan Kesedaran Celik Mata Hati.