Pilih, bayar dan tunggu buku sampai ke rumah anda!

+601158381349

JANGAN PERCAYA CINTA (M6)

HARGA: RM25.00

Berat | 0.580kg
  • Kuantiti: 0
  • Produk SKU: 978-967-0874-05-0
Qty
Penghantaran


Format: Paperback
Saiz: 4.5" x 7.3”
ISBN-13: 9789670874050
Jumlah Muka Surat: 759
Berat (Kg): 0.58



Sinopsis:

Kejadian malang sembilan tahun lepas begitu memberi impak ke atas dirinya. Hidupya berubah. Kerana pengalam ngeri itu kelakuannya juga turut berubah. Dari seorang gadis yang begitu santun akhlaknya, menjadi seorang gadis yang gemar bermain cinta. Cintanya banyak. Dia gemar bertukar-tukar pasangan. Setelah dia yakin hati lelaki sudah menjadi miliknya, lelaki itu akan ditinggalkan dengan begitu sahaja. Alasannya sering tidak logik. Tapi dia tak kira. Misinya cuma satu. Melihat lelaki kecewa. Dan dia seronok melihat lelaki menangis.

Siapa tak pernah menjadi mangsanya? Dani? Azri? Shahrul? Terkini, Zayyan. Tujuannya cuma satu. Hati lelaki mesti dipatahkan! – INAS.

Jiwanya sudah terdidik dengan statement; perempuan mesti dijauhi. Dia jadi perengus dengan kaum ini. Dia cukup menyampah apabila terpaksa berada dalam lingkungan perempuan. Mukanya tak pernah manis. Dia jarang tersenyum. Dan dia tidak pernah memberi muka kepada mana-mana perempuan.

“Dia dengan perempuan? Makhluk gedik tu? Oh, tolonglah! Dia memang menyampah dengan makhluk menyusahkan macam tu. Perempuan sangat melecehkan. Sebab perempuan dia jatuh ke dalam dunia yang menakutkan. Perempuan tiada bezanya dengan ahli sihir. Sengaja mahu memukau lelaki sekaligus buat lelaki merana.” – ZUHAIR.

Zuhair dan gadis itu… masing-masing tak percaya cinta. Sampai bila mereka tak percaya cinta? Selama-lamanya?

“Cinta? Jangan cakap pasal cinta dengan aku. Cinta bagi aku macam wabak. Boleh membunuh secara senyap.”