Pilih, bayar dan tunggu buku sampai ke rumah anda!

+601158381349

Konspirasi Yahudi Menawan Baitulmaqdis # (L76)

HARGA: RM26.00

Berat | 0.300kg
  • Kuantiti: 35
  • Produk SKU: 9789670866031
Qty
Penghantaran

Tajuk : Konspirasi Yahudi Menawan Baitulmaqdis

ISBN : 9789670866031

Penerbit : Telaga Ilmu

Penulis : Abu Muhammad Arafah

Muka Surat : 220 m/s

Halaman : Berwarna

Tahun Terbit : 2015

Format : Softcover

Berat : 0.30 kg

Dimensi (Cm) : 23 cm x 15.7 cm x 1.4 cm 

 

SINOPSIS: 

 

Sejak abad ke-19 lagi Yahudi mula mengasas faham Zionis, Konspirasi dan perancangan itu berjalan terus dalam keadaan rahsia melalui pelbagai pertubuhan hinggalah ke hari ini. Antaranya ialah pertubuhan Freemason dan Illuminati dan lain-lain yang berselindung di sebalik badan kebajikan seperti Lion Club, dan melalui institusi kewangan dan sebagainya.

Dalam buku ini, didedahkan bagaimana Yahudi memperalatkan golongan tertentu, termasuk tokoh-tokoh beragama Islam, yang berjuang bagi pihak mereka bagi menerapkan fahaman fahaman dan cara hidup Yahudi yang menyesatkan melalui ekonomi, pendidikan, kebudayaan, seni, politik dan lain-lain.

Selain itu dalam buku ini juga didedahkan bahawa Yahudi telah menerapkan fahaman mereka melalui simbol simbol bagi menghapuskan simbol-simbol berunsur Islam dalam seni bina bangunan-bangunan, termasuk bangunan masjid dan juga pada tikar sejadah tempat kita sujud bersolat serta bentuk fesyen pakaian kita dan sebagainya.

Semoga buku ini dapat dijadikan panduan kepada kita semua agar dapat difahami dan mengenali siapakah musuh kita sebenar dan dapat mengelak daripada terpengaruh oleh perancangan dan strategi Yahudi yang disogokkan melalui sistem ekonomi, pendidikan, media massa, kebudayaan, politik dan lain-lain.