Pilih, bayar dan tunggu buku sampai ke rumah anda!

+601158381349

Najib Asaddok: Roket Emel #(L66)

HARGA: RM39.90

Berat | 0.300kg
  • Kuantiti: 0
  • Produk SKU: 9789671377130
Qty
Penghantaran

SINOPSIS / SARI RANSANG

 

KISAH SEORANG ANAK KAMPUNG YANG MENCARI ERTI KEJAYAAN...

 

Najib Asaddok, hanya seorang anak kampung dari keluarga yang sederhana. Beliau bukan lahir dari keluarga usahawan, tapi berniat untuk menjadi usahawan kerana ingin membantu keluarganya yang susah. Walaupun keluarga tidak bersetuju dengan keputusan tersebut, tapi beliau tetap berpegang teguh pada prinsipnya. Beliau yakin keputusan yang dibuat adalah betul!

Beliau menulis buku ini adalah untuk memberi inspirasi dan keyakinan kepada bakal usahawan di luar sana yang masih ragu-ragu dengan kemampuan diri. Beliau sudah buktikan yang kelemahan diri seseorang bukanlah faktor yang menghalang seseorang itu untuk berjaya.

Apa yang dikongsikan dalam buku ini adalah berdasarkan dari pengalaman dan cabaran sebenar beliau untuk memulakan bisnes, bermula dari kosong sehinggalah beliau berjaya menjana hasil jualan 6 angka secara konsisten setiap bulan!

Bukan itu sahaja, anda juga akan mempelajari tips, teknik dan strategi yang beliau gunakan dalam melakukan pemasaran online. Kesemua rahsia yang beliau guna dan ajarkan pada anak muridnya akan dibongkarkan dalam buku ini. Anda juga akan dikongsikan kisah-kisah anak murid beliau yang sudah berjaya selepas berguru dengan beliau.

Buku ini bukanlah sebuah buku rujukan untuk mencipta kekayaan, tapi ia adalah untuk memberi motivasi dan kekuatan pada usahawan yang baru nak berjinak dalam dunia bisnes. 

InsyaAllah, buku ini akan dapat membantu menyelesaikan segala masalah dan cabaran anda untuk mulakan bisnes secara sambilan dan sepenuh masa.