Pilih, bayar dan tunggu buku sampai ke rumah anda!

+601158381349

Order Baru Dunia Zionis (L67)

HARGA: RM18.00

Berat | 0.280kg
  • Kuantiti: 16
  • Produk SKU: 9789671267264
Qty
Penghantaran

Tajuk : Order Baru Dunia Zionis

ISBN : 9789671267264

Penerbit : Telaga Ilmu

Penulis : Azmi Mohammad

Muka Surat : 163 m/s

Halaman : Berwarna

Tahun Terbit : 2015

Format : Softcover

Berat : 0.28 kg

Dimensi (Cm) : 22.5 cm x 15 cm x 1.1 cm 

 

SINOPSIS: 

 

Masa semakin suntuk. Tiada pilihan lain, hanya masa sekarang, sama ada kita terpaksa memilih untuk melepaskan diri atau terpaksa akur kepada setiap perancangan tindakan zalim yang terkandung dalam Order Bars Dunia Yahudi. Bagaimanapun, keakuran terhadap kezaliman ini bukan satu pilihan yang boleh diterima bagi pejuang pejuang patriot yang tulen. Masa untuk bangkit menentang mereka adalah SEKARANG!! Esok mungkin sudah terlalu lewat.

Amal jelas bahawa Zionisme mempunyai lebih daripada satu rancangan bagi mewujudkan sebuah tanah air untuk bangsa Yahudi Perkara ini sebenarnya merupakan satu perancangan yang melebihi daripada tujuan tersebut. Perancangan ini lebih merupakan satu cara untuk menguasai dunia dan menakluk sumber-sumber asli dunia, termasuk minyak

Kerajaan kami satu negara dunia yang dikuasai oleh bangsa Yahudi) akan dibezakan melalui satu unsur kezaliman yang hebat yang akan muncul pada mila-bila masa dan pada setiap tempat bertujuan untuk menghapuskan inana-mana GOYIM [bukan orang Yahudi] yang menentang kami sama ada melalui perbuatan atau perkataan Protokol Zion. 5:1)

Flak antarabangsa kami (bangsa Yahudi) kermdiannya akan menghapuskan hak hak pribumi pada tempat yang sepatutnya dan kami akan memerintah negara tersebut dengan tepat sama seperti undang-undang sivil yang menguasal Seludupan sesama mereka. (Protokol Zion, 2:1)