Pilih, bayar dan tunggu buku sampai ke rumah anda!

+601158381349

Pemburu Hartanah (L98)

HARGA: RM30.00

Berat | 0.360kg
  • Kuantiti: 0
  • Produk SKU: 9789830976815
Qty
Penghantaran

Himpunan kisah benar dan ilmu teknikal asas pelaburan hartanah binaan pemaju bersama Abe Nazz.

Pemburu Hartanah adalah satu daripada dua jilid Daimyo No Sakuhin. 'Daimyo' itu bererti Raja Negeri pada zaman Perang Sengoku di Jepun. Daimyo berkuasa penuh bagaikan seorang raja dan mengenali setiap inci tanah jajahannya.

Abe Nazz melabelkan dirinya sebagai "Daimyo" Setia Eco Park. Beliau meminati hartanah di jajahan Barat dan Utara Greater Kuala Lumpur (GKL). Yang menariknya, selama 15 tahun melabur dalam bidang hartanah, kesemua 14 hartanah beliau ialah hartanah dalam pembinaan (under construction/ undercons).

Ibu dan bapa Daimyo Eco Park ini kedua-duanya ialah bekas guru sekolah. Maka, di sinilah datangnya kemahiran beliau untuk mendidik dalam susun atur yang ringkas tetapi padat.

Beliau sedar untuk melangkah jauh dalam pelaburan undercons, beliau perlu mencari enam lagi Daimyo dari kawasan jajahan lain. Setelah berjaya mengumpulkan enam Daimyo, beliau mula mengumpulkan pelabur-pelabur undercons yang tegar.

Wawasan beliau ialah untuk menubuhkan sebuah Koperasi Jaegers sebelum 2020 yang akan melabur dalam pemaju-pemaju yang mempunyai potensi, melabur dalam hartanah komersial seperti hotel, dan melabur dalam tanah-tanah yang bisa dimajukan.

Buku ini ditulis dengan niat untuk melengkapkan ilmu asas dalam pelaburan undercons. Buku ini akan disusuli dengan Siri 2 yang padat dengan tip dan strategi yang lebih kompleks. Apa yang pasti, pelaburan undercons ialah satu pelaburan yang bermula dengan modal yang minimum, yang perlu dijalankan dengan penuh agresif tetapi masih perlu berhati-hati, yang akhirnya mampu menjana laba yang besar.

Diharapkan pembaca akan mendapat ilmu yang bermanfaat daripada perkongsian 15 tahun ini. Apa yang ingin disampaikan ialah orang makan gaji pun boleh melabur hartanah bernilai jutaan ringgit sekiranya ilmu hisab undercons (under construction) adalah mantap!

TENTANG PENULIS

Abe Nazz hanyalah nama pena Abe. Nama sebenar Abe ialah Ahmad Nazhrat Bin Mohd Zain. Abe bekerja sebagai CEO untuk Daimyo United Sdn Bhd dan juga menjaga perniagaan Klinik Pergigian Setia Alam milik isteri Abe.

Abe Nazz melabelkan dirinya sebagai Daimyo Setia Eco Park. Yang menariknya, selama 15 tahun melabur dalam bidang hartanah, kesemua 14 hartanah beliau ialah hartanah dalam pembinaan (under construction / undercons).