Pilih, bayar dan tunggu buku sampai ke rumah anda!

+601158381349

Projek Athena 2: Pertarungan Neo-Manusia #(BL45,L42)

HARGA: RM28.00

Berat | 0.215kg
  • Kuantiti: 12
  • Produk SKU: 9789832423973
Qty
Penghantaran

Penulis: Syeraho (Syahira Hozami)

Tahun: 2020 Jumlah

Muka Surat : 270

Berat: 208 gram

Saiz: 19 cm x 12.6 cm x 1.8 cm

 

SINOPSIS Athena – neo-manusia yang dicipta di dalam makmal merasakan yang hidupnya adalah untuk melindungi manusia daripada kezaliman.

Apabila Erudayn diancam teroris dan isteri Tuan Presiden diculik, Athena, Natalya dan Joseph sekali lagi berganding bahu dalam misi menyelamatkan Erudayn daripada bahaya.

Namun, kemunculan neo-manusia baru bernama Zeus mengejutkan mereka bertiga. Ternyata, kekuatan yang dimiliki Zeus tidak mampu ditandingi Athena.

Pertemuan dua neo-manusia ini membawa Athena merenung kembali persoalan besar dalam hidupnya: Apakah sebenarnya tujuan dia diciptakan? Sebagai pelindung, atau senjata?

Dan mampukah dia mengalahkan Zeus?

 

ABOUT THE AUTHOR Syeraho - graduan Pengajian Islam & Sains (Genetik), UM. Seorang nerd yang ada hobi baca artikel-artikel sains dan menonton dokumentari, selain suka berangan, baca novel, layan Netflix dan main game. Tulisannya banyak diinspirasikan dengan tiga perkara; kopi, game Assassin’s Creed dan PUBG, serta cerita-cerita kung fu Hong Kong. Mungkin sebab itulah, dua novel Projek Athena ini berjaya ditulis.

#projekathena #syeraho #imanpublication #imanshoppe #neomanusia #syahirahozami